.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فراخوان شناسايي نخبگان در مازندران
استانداري مازندران در نظر دارد بر اساس آيين‌نامه تأسيس دفتر نخبگان و استعدادهاي برتر معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، اقدام به شناسايي نخبگان و استعدادهاي برتر استان كند...
فراخوان شناسايي نخبگان در مازندران

استانداري مازندران در نظر دارد بر اساس آيين‌نامه تأسيس دفتر نخبگان و استعدادهاي برتر معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، اقدام به شناسايي نخبگان و استعدادهاي برتر استان كند.

به گزارش شمال نیوز  به نقل از روابط عمومي استانداري مازندران، بر اساس اين فراخوان از تمام دستگاه‌‌هاي اجرايي، شركت‌هاي دولتي، دانشگاه‌ها اعم از دولتي، آزاد اسلامي، غيرانتفاعي و پيام نور، شركت‌هاي غير‌دولتي، موسسه‌هاي خصوصي استان و همچنين نخبگان، مبتكران، نوآوران درخواست شد مشخصات افراد مورد نظر را بر اساس آيين‌نامه احراز نخبگي بنياد ملي نخبگان كشور، حداكثر تا 15 آذر ماه امسال به دفتر آموزش و پژوهش استانداري مازندران ارسال كنند.
مشخصات افراد معرفي‌شده به عنوان نخبه بايد مشتمل بر موارد ذيل باشد:
‌نام و نام خانوادگي، سن، مدرك تحصيلي، محل اخذ مدرك، رشته تحصيلي، وضعيت و دستگاه محل اشتغال، نشاني محل سكونت، شماره تماس و مدارك لازم مبني بر اثبات نخبگي مطابق آيين‌نامه نخبگي.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربان پور 30 آبان 1387
با احترام و تشکر از عنایات ویژه مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور به نخبگان جوان علمی کشور ،
موفقیت دانش آموز ان گرامی و نخبه مدارس تیزهوشان ساری در کسب رتبه برتر کنکور را تبریک می گویم و از زحمات ایشان ، خانواده محترم و معلمان و مسئولان مدارس تیزهوشان و آموزش و پرورش استان مازندران تشکر می نمایم . اینجانب بعنوان عضو انجمن و اوایا ء مدارس تیزهوشان دختران و پسران شهرستان ساری که 3 فرزندم در آنجا پذیرفته شدند ، خواستار توجه ویژه همه مسئولان محترم کشور در ارتقاء سطح علمی و آموزشی تیزهوشان برابر استاندارهای جهانی بنابر دستور مقام معظم رهبری در توجه به نخبگان علمی برای رسیدن به اهداف سند چشم انداز بیست ساله معظم له ، می باشم . کسب عناوین متعدد علمی و مدالهای المپیادهای ملی و جهانی نشان از نبوغ و استعداد ذاتی دانش آموزان مدارس تیزهوشان که از طریق آزمونهای سخت کشوری در این مراکز پذیرفته شدند ، دارد . ورود ایران اسلامی در عرصه های جدید علمی طراز اول دنیا مانند انرژی هسته ای ، گداخت هسته ای ، نانوتکنولوژی ، بیوتکنولوژی ، هوا و فضا ، ماهواره و مخابرات ، ژنتیک و .... مسئولیت سنگینی برای وزارتخانه های مربوطه ایجاد نموده است و در این عرصه مدارس تیزهوشان در خط مقدم جهش علمی کشور قرار دارند . اینجانب تنظیم سند ملی و تیین استراتژی رشد و توسعه مدارس تیزهوشان و امضاء تفاهم نامه فی مابین دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی علمی و صنعتی با مراکز تیزهوشان برای فعالیتهای مشترک علمی و پژوهشی با توجه به هوش سرشار دانش آموزان این مراکز و تامین دانشمندان آینده کشور را پیشنهاد و برای اجرای آن اعلام آمادگی می نمایم . با تشکر
جعفر قربان پور - فوق لیسانس مدیریت آموزشی ، عضو انجمن و اولیا مراکز تیزهوشان ساری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.452 seconds.